Dior made my day!

Äntligen kom mina nya solglasögon! Som jag väntat och längtat! Jag har letat, köpt och haft så många olika modeller av solglasögon de senaste åren, men inte lyckats hitta någon modell jag trivts med i någon butik överhuvid taget. Ni vet hur det är när man vet i sitt huvud vad det är man vill ha, men bara inte lyckas hitta det. Frustrerande! Men så helt plötsligt en dag när vi satt vid poolen så dök en tjej upp, Catrin Lannerstedt fick jag senare veta att hon hette. Hon hade dem snyggaste solglasögonen på sig som jag någonsin sett. Jag kände att jag inte kunde sluta stirra så till slut var jag tvungen att fråga varifrån hennes solglasögon var, och det är jag så himla glad för att jag gjorde! För när jag kom hem började jag leta efter dem, vilket inte visade sig vara helt enkelt, men till slut hittade jag dem! Jag beställde och nu 2 veckor senare har jag dem hemma! Hon hade visserligen de som är i brun modell, och dem är vrålsnygga på henne som var blond, men eftersom jag är brunett och känner mig mer bekväm i svart så blev det den givna färgen för mig.
Det allra bästa med dem är att de är helt galet lätta i vikt så man känner knappt att man har dem på sig. Inatt kommer jag med största sannolikhet somna med ett leende!







Kommentarer
Hanna

Snygga! Men hur satt de på dig? Man fick ju ingen bild.. Nyfiken!

2011-08-31 @ 10:58:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0