Smycken som förgyller

Det gör Diddis underbara bling-bling smycken tycker jag. Denna ring och detta halsband är smycken som jag bara var tvungen att köpa, älskar dem! Halsbandet har en 94 cm lång kedja och ringen är stor, precis som jag gillar det!

 
Här längst ner ligger en bild av ELLEs senaste nummer. Jag har alltid läst ELLE sedan jag var en tonåring hemma hos min mamma eftersom hon alltid prenumererat på den. Men nu när det var en stor modespecial med 352 sidor höstmode var jag tvungen att slita ner den från tidningsstället på vår Ica-butik. Jag fullkomligt ÄLSKAR denna tidning! Ska bli väldigt spännande kvällsläsning att se vad ELLE tycker vi ska bära för plagg i höst. H&M:s katalog var enligt mig i år en ren katastrof, fy, jag tyckte om max 4 plagg - på sin höjd! Gillar inte varken senapsgult eller vinrött och har mycket svårt att se mig själv i dessa färger, men men, när det får sjunka in så kanske man faller för det. Vem vet? Intressant blir det i alla fall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0