Fredag

Och det är helt underbart! Massa ljus tända, middagen intagen och lite höstrusk utanför fönstrena. Familjen är samlad och snart ska vi bänka oss i soffan för klassiskt fredagsmys, awesome!

Idag har jag faktiskt mått rätt skapligt, tror det kan vända nu, lite mer vila bara sen ska jag vara back on track igen, jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag saknar min träning, jag avskyr att inte få vara mitt vanliga jag!

Idag åkte min kära make ner till vårt postombud och hämtade ut två paket åt mig, ett från Lindex och ett från H&M. Från Lindex kom det där Bröstcancerarmbandet jag bloggade om förra veckan. Det var jättefint.
Från H&M kom ett lite större paket. Det var lite kläder till barnen och lite vinteraccesoarer till mig. Bl.a skinnhandskar, mössa, tubhalsduk, men det bästa av allt var nog de stora guldörhängena, älskar dem! Den här hösten har jag verkligen fastnat för guld, och då gärna stort guld. Det i kombination med mattsvart tycker jag är vrålsnyggt! Sen är det så klart som grädden på moset om man piffar sin outfit med en liten färgklick. Jag läste tidigt i höstas i ett nummer av ELLE att den här höstens mode hämtade inspiration från sekelskiftets juvelskrin och jag måste verkligen säga att jag älskar det! Något jag saknar men aldrig riktigt kommer mig för att köpa är antingen en skinnväska, skinnhandskar, halsduk eller en väska i konjaksbrunt. Jag tycker det är sååå snyggt, men det är så himla mycket INTE jag! Vet inte varför för jag tycker verkligen det är supersnyggt! Men det blir alltid så när jag står och väljer mellan konjaksbruna produkter och exempelvis svarta att jag väljer svart. Mesigt - Yes I know! ^^

Helgen kommer bla bestå av överrskningsfest för en underbar släkting med bästa kusinerna, det kommer bli jättekul! Och ikväll ska jag och min man se den senaste Pirates of the Carribean, hoppas den är lika bra som föregångarna.

Jag hoppas att ni alla får en härlig helg! Kram på er alla mina läsare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0