Klätterträd för katterna

Vi har en klätterställning under trappen som katterna gillar att rejsa uppför och det är en ställning med sisalgarn och ekhyllplan som min man byggt själv eftersom vi tycker de som finns att köpa är så fula. Men det är nu 2,½ år gammalt och är visserligen inte särskilt slitet som man tycker det kanske borde vara i och med att vi faktiskt har 3 katter hemma och har haft en kull med 5 ungar plus att vi snart väntar smått igen. Så nu börjar det bli dags att införskaffa ett nytt och större och jag totalvägrar skaffa ett med djurtassar på, jag är smått allergisk mot dessa mönster på djurbäddar och klätterställningar, får nästa rysningar bara av tanken... Nu tycker jag ju iof inte att några klätterträd är speciellt snygga över huvud taget, men dessa Banana Leaf-träd är ändå rätt ok. Har man en katt eller fler så måste man ju ändå ha någonting de kan klösa på, sova i och ha roligt på, och eftersom våra katter blivit fler så måste de ju också få mer platser att vara på.
Så ett sånt här blir det med stor sannolikhet! Men om ni som läser har tips på andra snygga modeller så skriv det till mig snälla!!



Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0