H&M och kalkonrullar

Idag sprang jag spåret igen och gjorde det "alá intervall". Jobbigt så man nästan kräks under tiden men efteråt alltså, så himla skönt! Jag avslutade med att rejsa uppför den längsta backen, helt galet jobbigt men nu är jag så där skönt mör i kroppen så det var totalt värt det!
Min familj hade redan ätit när jag kom hem så jag gjorde egen mat. Idag blev det något superenkelt men jättegott! Kalkonskivor som man lägger ett salladsblad i och en tunt skivad tomat, sen toppar man med Keso, (den med chilismak) innan man rullar ihop dem till rullar. Nyttigt, enkelt och gott.

Nu till något helt annat! Hur snyggt är inte detta?







Ja, jag kunde i alla fall inte motstå, så ett paket från H&M är på väg hem till mig, får vi hoppas det passar sen bara också, det är ju alltid 50/50...

Imorgon är det fredag, och jag tänker förgylla min helg med lite shopping och familjemys i stora lass! Det gäller att ta till vara på helgerna nu när vardagen kickat in och rutinerna är i rullning igen. 
Nu ska vi jobba på ända fram till julens långledighet, men det går nog rätt snabbt skulle jag tro, man får planera in lite roliga saker att göra under hösten så känns den inte så mörk och tråkig helt enkelt. Jag har lite på gång, men det är inget jag kan skriva om här eftersom min man läser bloggen då och då, och kanske blir det en överraskning för honom. Men bara kanske... ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0