Nya iPhoneskal

Dem här skalen har jag köpt till min iPhone. Jag kan inte starta upp den förrän på måndag då mitt nummer flyttas över till min nya operatör, men det heter ju "den som väntar på nåt gott...."
Det vita med silver på och det rosa är "jobbskal" och dem blingiga är till all annan tid =) Som ni redan förstått så tycker ju jag att det ska vara mer bling åt folket, även i vardagen! ;-)

Jag har en känsla av att det här blir en riktigt bra helg, vi är bortbjudna på middag ikväll och tjejfest imorgon och så Fars dag på söndag, helgen är laddad med överraskningar och roligheter, och så förstås massor med kattungegos! Lucky me!

Trevlig helg på er allihopa!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0