Gravidmagen tar fart!

Men det är inte min mage!! No no no, jag är så nöjd så med att ha två människobarn... ^^  
Gravidmagen sitter på min fina Devon Rex-hona Nova. Hon har redan gått upp 900 gram och har 23 dagar kvar innan beräknat förlossningsdatum. Jag tycker hennes mage är så fin och nu längtar jag som en toka efter att kunna känna fostrena röra sig där inne.

Igår fick jag hem lite Odd Molly scincare-produkter och jag måste säga att mamma hade rätt, dem är bra! =)
Handkrämen är väldigt dryg och gör händerna superlena! MEN, japp, det kommer ett stort MEN. Handkrämen luktar precis som Pampers våtservetter!! Mycket oglammig känlsa att smörja in händerna med något som ger en "blöjtids-flashbacks" Men jag får försöka se bortom det och istället fokusera på hur otroligt lena mina händer faktiskt blev istället... ;-)
Läppbalsamet var jättebra också och bodyscruben spar jag till helgen när jag har tid att njuta av lyxkänslan jag hoppas ska infinna då ^^

Här nedan kommer en bild på vår lilla gravidmage. Ta hand om er alla mina läsare! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0