iPhone 4 S

Imorgon släpps den och jag kan ju som väntat inte motstå den... Men jag var rätt sent ute när jag beställde min så jag får snällt vänta mellan 4-6 veckor, och jag får skylla mig själv, det är ju inte direkt någon överraskning att den skulle vara slutsåld redan innan den släppts.
Hur som helst så har jag så klart beställt en vit, min förra var svart och nu kände jag för lite nytt. Tycker den är supersnygg och längtar massor tills jag har den hemma!


Under veckan som varit så har jag och min make köpt en ny soffa som vi verkligen hoppas få hem under helgen, för den gamla sålde vi direkt till en arbetskollega till Patrik så den åker imorgon och det vore onekligen trist att vara sofflös under helgen... =/ Det ska bli så skönt att få en ny större soffa med dubbla divaner, barnen är ju inte direkt några småbebisar längre och har blivit duktiga på att breda ut sig över soffan så det större utrymmet är mer än hjärtligt välkommet!
När vi köpte soffan så köpte vi också en ny "glansig" rund ryamatta, den är så in i bomben glammig! Me love!! 

Jag undrar lite var sjutton den här veckan tog vägen egentligen, den susade verkligen förbi. Antar att det är så det är när man har mycket att göra. I helgen ska vi inte göra någonting direkt, det blir en skön helg utan måsten, och det var mycket länge sedan vi inte hade späckat helgschema och det ska bli superskönt!

Tjingeling! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0