Utställning idag

Idag har vi spenderat dagen i Norrköping där vi ställt ut Bruno och Noomi. Det gick jättebra! Noomi fick CAC och BIV! Bruno fick Ex1! Vi hade Gary Powell som domare och han tyckte jättemycket om mina katter! Patrik och barnen var med och det gick så himla bra, det kan ju lätt bli lite småtråkigt för barnen eftersom dagen blir rätt så lång, men dagen flöt på utan ett enda "när kan vi åka hem??" Så jag var inte bara stolt över mina katter idag utan även över våra småtjejer som faktiskt fick en varsin medalj när dagen var slut utav vår burgranne som utnämnde flickorna till "Världens bästa barn" INTE ILLA!! ;-)

Här nedan följer nu en bildbomb från idag! Första bilden är på Noomi och domaren Gary Powell.



Och här är Bruno uppe hos domaren:







Noomi efter att hon vunnit BIV:en



Jag med Noomi. det var där vackra Peyral gick vidare till panel:









Kommentarer
Solveig

Underbart Supergrattis , det gläder mej! Att det gick så bra. Jättefina bilder! Ge massa nospussar ti stjänan från gammelmatte.

2011-10-16 @ 20:37:39
Petra

Jättekul att träffas idag <3

Men måste få rätta dig lite... De blev inte NOM, de va uppe till nominering. NOM är när de går vidare till panel.

Massor med kramar!! Ser fram mot nästa gång vi träffas :)

2011-10-16 @ 21:36:31
Therese

Å tack Petra! Och vilken miss av mig, ska ändra det genast! ^^ Frågan är ju om jag nånsin lär mig... Varför ska det vara så bökigt för?? =P

Och du det var superkul att träffa dig med! Kram

2011-10-16 @ 23:11:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0