PW med min make och nya kläder

Det är inte varje dag man får sällskap av sin bättre hälft på långpromenaden. Inte här i alla fall. Det är ju helt enkelt så att det inte är helt enkelt alla gånger att gå tillsammans eftersom vi ju har 2 små flickor hemma som efter en heldag på skolan och fritids inte är supertaggade på att cykla med sina föräldrar på en långsväng på kvällen. Men ikväll löste det sig och jag fick i alla fall sällskapet. Sen åkte jag ner till Konsum och hämtade jag ut ett nytt paket med kläder från H&M. Yes, happy day var det!
Kläderna passade PERFEKT! Jag var lite smånervös över jeansen jag beställt eftersom jag ju inte köpt jeans på evigheter och var lite osäker på vilken storlek jag har nu. Men de passade superbra! =)

Det regnade när vi var ute och nu börjar man verkligen känna att kylan kommer krypandes. Jag lider lite måste jag säga för jag är så himla mycket sommarmänniska som en person kan bli. Snart är det dags för vinterjackan att sättas på! Och i år har jag beställt en Boomerang, Alexandra Down Jacket. Jag beställde den på en butik här i vår lilla stad och den skulle inte komma förrän i början på Oktober men vi hoppas den kommer lite tidigare för jag längtar massor! Jag håller koll på min telefon hela tiden!

Idag skulle Fritidsresor släppa Thailandsresorna för nästa år och vi var redo att boka, men så såg vi att de bara släppt resorna till Karon Beach och Kata Beach, och dit ska vi inte åka! Lite småbesvikna men det är ju egentligen ingen brådska, resten av resorna släpps om en månad och den som väntar på något gott heter det ju... 

Slänger ut en bild på Boomerangjackan. Tyvärr hade butiken den inte i färgen som jag vill ha och inte heller i storleken jag vill ha så jag fick snällt vänta. Men jag tror helt ärligt talat inte att jag provat en skönare jacka! Åter igen - Den som väntar på något gott! ;-)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0