Tack till världens bästa Jenny!

Igår var vi på 40-årsfest hos världens bästa Jenny! Imponerande hur bra de ordnat med allting! Det bjöds på god mat och massa gott att dricka. Vi satt ute hela kvällen i partytält med infravärme och sköna plädar. Kombinationen av sköna människor var ultimat och det var en helt underbar kväll! Så ett stort tack för en grym kväll!!

Idag är ju dock en annan dag och denna är inte lika glamorös vill jag lova. Men jag är inte bakis!! Vi hade barnen med oss så det blev rätt lugnt, men jag är genomförkyld!! Jag vaknade med ett huvud tungt som en melon och ögon som rinner som öppnade kranar. Not so hot. Och i och med det så blir det heller ingen träning - Suck! Jag har tryckt i mig en näve havtornbär nu på morgonen och druckit en kopp stärkande te och ätit en skål med blandade bär, jag tänker att efter en sån energiboost så bara måste ju alla basilusker vilja fly! Man kan ju alltid hoppas...

Imorgon väntar en ny vecka med nya utmaningar och vi har massor att göra på jobbet. Vi håller på att byta lokaler och det ska bli så kul att få flytta in i helt nybyggt och fräsht, men det blir ju lite smått rörigt ett tag framöver nu tack vare det.

Idag blir det en perfekt dag för att helt legalt lägga sig i soffan under en hög med sköna plädar och massa te, sen är det bara att beta av film efter film, mysigt! Det är långt ifrån ofta jag gör så, så nu tycker jag faktiskt att jag är värd en slappardag. Ha en skön söndag alla goa männiksor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0