Nytt jobb

I måndags började jag mitt nya jobb och jag tycker det är superkul!
Första dagen kändes allt rätt "stort", och det är det ju fortfarande, men nu börjar en del pusselbitar falla på plats och jag ser så smått ett mönster över hur allt är upplagt. Vi kopplar vitt och brett till människor över hela landet och även en del utomlands. Arbetet inkulderar så pass mycket mer än att "bara" svara i telefon.
Jag är säker på att jag kommer trivas jättebra på det här jobbet!

Den här helgen ska vi bara vara tillsammans med barnen och ta det lugnt och mysa. Inga måsten eller inbokningar. Det känns som ett smart drag efter den här (för barnen) rätt intensiva första veckan tillbaka i skolan efter jullovet.

Nu ska jag gå upp och läsa saga för mina småttingar innan jag själv ska krypa i säng, den här mamman är en rätt mör mamma med efter första veckan där det sprutat information mot mig och jag sugit åt mig som en svamp av det jag kunnat ta till mig. Det var rätt länge sedan jag stod i startgroparna på ett nytt jobb så nu gäller det att ha huvudet på spets! =D

Är jag lite knasig kanske som redan längtar efter en ny vecka på jobbet? ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0