Helgen som gått

Helgens träning har gått bra, men jag har känt mig rätt så trött för att vara ärlig. Men jag känner att jag presterar bättre och bättre i min träning hela tiden. Har kommit underfund med att det förmodligen sitter mer i huvudet än i kroppen vad jag klarar av. Om jag bara tror på mig själv så kan jag mer än jag kunnat hoppas på. I fredags kom jag sent till gymmet så jag fick ha det helt för mig själv, underbart!! I lördags gymmade jag vid 16-tiden och då fick jag köa till maskinerna i början men efter bara 10 minuter började folk droppa av och då flöt allt på som jag ville. Igår tränade jag med min man på brandstationen. Det gymmet är inte alls lika fräscht och "uppdaterat" som gymmet jag annars går på men det spelade mindre roll för det dög till de övningarna jag skulle göra just nu. Och dessutom är det ju alltid roligt att få träna med maken nån gång då och då.
Kosten rullar på och smakar bättre och bättre, i början tyckte jag det var så där, men nu börjar jag verkligen tycka om exempelvis muslin jag hade så svårt för i början. Skam den som ger sig.
Ha en skön måndag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0