Till stora sommarfesten...

I mitten av juni åker vi på företaget jag arbetar på till Stockholms Stadshus och får gå på finmiddag och fest. Vi kommer åka dit i båtar som kryssar från Södertälje hamn upp i Stockholms skärgård ända fram till Stadskajen, så ni kan förstå våndan över valet av klädsel. Kläderna måste ju funka för både en båttur med mingel på det stora blå och för en helkväll i fantastiska Blå Hallen. Finare tillställning än så här blir det inte! (Om man inte räknar in bröllop man varit på förstås.) Till festen har jag köpt en söt klänning från Agora i Trosa. Den är superfin med ett brett band längst upp med massa stena och pärlor, just the way I love it! Nu återstår bara skor och väska. Det har varit allt annat än lätt att hitta det man vill ha till den här festen. Här är i alla fall en bild på mig i klänningen:
Ha en bra tisdag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0