30 dagar i sträck

För den som undrar om jag verkligen gymmar och tränar varje dag så kommer svaret här. Ja, just nu gör jag det. Jag kör ett träningsprogram med diet på 30 dagar. Jag VET att detta inte är idealiskt eller alls att rekomendera, återhämtning och vila är MINST lika viktigt som själva träningen, men detta är helt enkelt för att få en kickstart på det nya året och för att förhoppningsvis tappa några kilon. Den här metoden är beprovad och givetvis ihopsatt av en mycket duktig PT så det är inget "eget påhitt"  Han som kommit på metoden har skrivit en bok om det och människor överallt ifrån har hakat på och det har blivit en stor succé!   
Träningen idag gick bra. Det känns så skönt att vara igång igen efter ett ALLDELES för långt uppehåll!
Min träningskompis har dessvärre fått värk i nacken så hon har inte kunnat vara med de senaste dagarna, men idag var hon iväg hos kiropraktorn och så har hon lovat att vila och ta det lungt, så hoppas vi hon är på banan snart igen, det är roligare att ha henne med mig på gymmet!
Nu blir det kvällsmat, minikeso med kiwi. Yummi yummi! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0