Blickar framåt

...med en tro om att denna våren och detta året kan komma att bli bra. Om ungefär en månad ska jag på kryssning med jobbet och en vecka efter det åker jag med min underbara make och våra barn till Thailand. ME LIKE!!
Sen tränar vi och jobbar på till sommaren, och då bär det av till Cypern med svägerskan och hennes familj. SWEET!
Året som gått har varit tungt. Vi förlorade 2 fina släktingar, en på min sida och en på Patriks, sen fick vi ta bort vår underbara hund Otto, vila i frid! <3 Sen har det varit lite upp och lite ner i livet rent allmänt, har helt enkelt haft ett "berg-och-dal-bane-år" Men jag tror verkligen 2013 kommer bli annorlunda. Jag ska träna, äta massa god och nyttig mat, umgås med nära och kära, resa lite grann, jag ska ta hand om mig, både i kropp och själ. Man lever en gång och då ska man banne mig få må bra! Sen ska jag givetvis spendera massa kvalitetstid med mina fina barn. Balsam balsam balsam för min själ.
Tankens kraft är hos mig mer nu än någonsin tidigare! =)
Jag har satt upp lite mål i min träning och hoppas klara av dem, men jag tävlar bara mot mig själv och om jag inte lyckas fullt ut så har jag säkert lärt mig något på vägen dit. Hoppas kroppen tycker som jag bara, men jag startar försiktigt så ska det nog gå bra.
Nu är det strax dags att knyta skorna och knata iväg till gymmet. Ska möta upp bästa Ullis för ett Fitnesspass! =)
Adios så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

* Lounge For Stars *

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en bloggare, men jag har nog helt enkelt för mycket att dela med mig av här i livet. I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, mitt liv och en del av vad som sker runt om mig. Tänkte dela med mig av kloka ord jag hör och har hört. Men denna blogg kommer även handla om mode och inredning som hör till mina stora intressen, och även om min kattuppfödning (Devon Rex-katter) som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Jag kommer även skriva en del om träning och nyttig mat. Hoppas ni ska hitta något ni tycker är läsvärt här hos mig. // Therese

RSS 2.0